System do likwidacji szkód jest przeznaczony wyłącznie dla klientów Korporacji Brokerskiej Triada.
Skrócona instrukcja obsługi:
- Zarejestruj się
- Zaczekaj na e-mail z hasłem.
- Zaloguj się
- Dane profilu można zmienić po przyciśnięciu paska u góry i wejściu w zakładkę profil.
- Wprowadź dane do formularza, dodaj załączniki i wyślij
- Sprawdzaj postęp likwidacji szkód lub dodawaj kolejne sprawy
Poniżej przedstawiono szczegółowo sposób obsługi systemu likwidacji szkód.
Pierwsze kroki:
- Aby mieć dostęp do systemu zgłaszania szkód w pierwszej kolejności należy utworzyć nowe konto. Należy wejść w Likwidacja szkód a następnie wybrać Zaloguj się, poniżej na stronie logowania znajduje się przycisk do rejestracji: Zarejestruj się.
- Wypełnić jak najwięcej pól. Przy zgłaszaniu szkód system sam uzupełni pola w formularzu wykorzystując już wcześniej wprowadzone dane.
- Po zarejestrowaniu, na podany adres e-mail zostanie wysłane hasło (wygenerowane przez system).
Wszystkie informacje podane podczas rejestracji są wykorzystywane jedynie w celu likwidacji szkody. - Następnie w celu zalogowania się należy wejść w Likwidacja szkód a następnie wybrać Zaloguj się wpisując nazwę użytkownika, którą Państwo podaliście i hasło wysłane na Państwa adres e-mail.
- Po zalogowaniu się, można dodać nową sprawę Szkoda na mieniu albo Szkoda OC a także sprawdzić postęp zgłoszonych szkód.
Jak zgłosić szkodę:
- Zalogować się (nie trzeba jeśli już się jest zalogowanym).
- Wybrać rodzaj szkody
- Wypełnić jak najwięcej pól, w przypadku nie wypełnienia wymaganych pól pojawi się stosowna informacja po przyciśnięciu przycisku wyślij.
Prawidłowe i wyczerpujące podanie danych gwarantuje szybką realizacje sprawy - Załączyć pliki związane ze sprawą. Na dole strony będzie znajdować się odpowiednie pole. W przypadku nie załączenia plików wystarczy można je dołączyć w późniejszym terminie w trakcie trwania sprawy.
- Jednokrotne przyciśnięcie wyślij ładuje załączone pliki na serwer, kolejne przyciśnięcie, wysyła formularz. Jeśli nie załączono żadnych plików, po pierwszym przyciśnięciu formularz zostanie wysłany.
- Jeśli wszystkie wymagane pola zostały wypełnione i formularz został poprawnie przekazany, pojawi się stosowna informacja. W przypadku nie wypełnienia wszystkich wymaganych pól wyświetli się komunikat. W takiej sytuacji należy wypełnić wymagane pola albo formularz nie zostanie zaakceptowany.
Uwaga. Po wysłaniu formularza nie pojawi się on od razu w Sprawdź postęp likwidacji. Po akceptacji administratora otrzymają Państwo informację na adres e-mail i sprawa stanie się widoczna
Podgląd i interakcja w zgłoszonych sprawach:
- Zalogować się (nie trzeba jeśli już się jest zalogowanym).
- Wejść w Sprawdź postęp likwidacji. Wyświetlą się wszystkie sprawy, które zostały zaakceptowane przez administratora lub nie zostały zapisane w archiwum po ich zakończeniu.
- Sprawy można sortować po następujących danych:
- ID procedury- numer nadany automatycznie,
- Typ- rodzaj zgłoszenia (OC, Mienie),
- Osoba odpowiedzialna- osoba do której jest przypisana sprawa,
- Status- aktualny postęp sprawy,
- Ostatnia zmiana- data ostatniej zmiany wprowadzonej w sprawie
- Aby szczegółowo zapoznać się ze sprawą należy przycisnąć na linijkę, w której jest wyświetlona
- Po przyciśnięciu wyświetlone zostają szczegółowe informacje na temat sprawy i pliki załączone podczas jej tworzenia.
- Na dole znajduje się pole Wiadomość gdzie wyświetlona jest historia korespondencji pomiędzy klientem a osobą odpowiedzialną. Jeszcze niżej znajduje się pole do wpisywania wiadomości z możliwością załączania plików.
- W sprawach związanych z likwidacją szkód prosimy o kontaktowanie się poprzez nasz system dedykowany do tych spraw
- Jeśli zapomną państwo hasło jest możliwość odzyskania go pod tym adresem kbtriada.pl/lostpassword.
- W przypadku pojawiających się błędów lub problemów nie wynikających z nie przeczytania powyższych instrukcji, proszę pisać pod adres admin@kbtriada.pl pisząc w treści naturę problemu i preferencyjnie nr kontaktowy.
Na e-maile nie zawierające jakiejkolwiek informacji o błędzie lub problemie nie odpowiadamy
Inne: