• slide3

    Jeśli jesteś zainteresowany ubezpieczeniem floty samochodowej, posiadasz firmę albo pracujesz w instytucji, która potrzebuje ubezpieczeń i nie wiesz do kogo się zwrócić, to zapraszamy do współpracy. Nasza obsługa nic Cię nie kosztuje. Skontaktuj się z nami i poznaj co to znaczy profesjonalna obsługa.

  • slide1

    Ubezpieczenie turystyczne Chartis kod rabatowy

    Wybierasz się w podróż lub na wakacje ze znajomymi lub rodziną,
    posiadasz kartę kredytową, potrzebujesz czegoś solidnego
    i polecanego? Idealnym wyborem jest ubezpieczenie Chartis podróże.
    Dzięki naszemu kodowi rabatowemu jest jeszcze tańsze,
    poświęć parę minut, wpisz kod GH22D wydrukuj i masz ubezpieczenie kliknij tutaj.

  • slide3

    Ubezpieczenie Super grupa i VIP

    Ten produkt jest właśnie dla Ciebie. Super Grupa gwarantuje Tobie i Twojej rodzinie zabezpieczenie finansowe na przyszłość. Jest to korzystne rozwiązanie dla prywatnych przedsiębiorców oraz osób wykonujących wolne zawody.

  • slide3

    Jeśli jesteś zainteresowany ubezpieczeniem floty samochodowej, posiadasz firmę albo pracujesz w instytucji, która potrzebuje ubezpieczeń i nie wiesz do kogo się zwrócić, to zapraszamy do współpracy. Nasza obsługa nic Cię nie kosztuje. Skontaktuj się z nami i poznaj co to znaczy profesjonalna obsługa.

  • slide1

    Ubezpieczenie turystyczne Chartis kod rabatowy

    Wybierasz się w podróż lub na wakacje ze znajomymi lub rodziną,
    posiadasz kartę kredytową, potrzebujesz czegoś solidnego
    i polecanego? Idealnym wyborem jest ubezpieczenie Chartis podróże.
    Dzięki naszemu kodowi rabatowemu jest jeszcze tańsze,
    poświęć parę minut, wpisz kod AB15C, wydrukuj i masz ubezpieczenie kliknij tutaj.

  • slide3

    Ubezpieczenie Super grupa i VIP

    Ten produkt jest właśnie dla Ciebie. Super Grupa gwarantuje Tobie i Twojej rodzinie zabezpieczenie finansowe na przyszłość. Jest to korzystne rozwiązanie dla prywatnych przedsiębiorców oraz osób wykonujących wolne zawody.

System do likwidacji szkód jest przeznaczony wyłącznie dla klientów Korporacji Brokerskiej Triada.
Skrócona instrukcja obsługi:

  1. Zarejestruj się
  2. Zaczekaj na e-mail z hasłem.
  3. Zaloguj się
  4. Dane profilu można zmienić po przyciśnięciu paska u góry i wejściu w zakładkę profil.
  5. Wprowadź dane do formularza, dodaj załączniki i wyślij
  6. Sprawdzaj postęp likwidacji szkód lub dodawaj kolejne sprawy

Poniżej przedstawiono szczegółowo sposób obsługi systemu likwidacji szkód.

Pierwsze kroki:

  1. Aby mieć dostęp do systemu zgłaszania szkód w pierwszej kolejności należy utworzyć nowe konto. Należy wejść w Likwidacja szkód a następnie wybrać Zaloguj się, poniżej na stronie logowania znajduje się przycisk do rejestracji: Zarejestruj się.
  2. Wypełnić jak najwięcej pól. Przy zgłaszaniu szkód system sam uzupełni pola w formularzu wykorzystując już wcześniej wprowadzone dane.
  3. Po zarejestrowaniu, na podany adres e-mail zostanie wysłane hasło (wygenerowane przez system).
    Wszystkie informacje podane podczas rejestracji są wykorzystywane jedynie w celu likwidacji szkody.
  4. Następnie w celu zalogowania się należy wejść w Likwidacja szkód a następnie wybrać Zaloguj się wpisując nazwę użytkownika, którą Państwo podaliście i hasło wysłane na Państwa adres e-mail.
  5. Po zalogowaniu się, można dodać nową sprawę Szkoda na mieniu albo Szkoda OC a także sprawdzić postęp zgłoszonych szkód.

 

Jak zgłosić szkodę:

  1. Zalogować się (nie trzeba jeśli już się jest zalogowanym).
  2. Wybrać rodzaj szkody
  3. Wypełnić jak najwięcej pól, w przypadku nie wypełnienia wymaganych pól pojawi się stosowna informacja po przyciśnięciu przycisku wyślij.
    Prawidłowe i wyczerpujące podanie danych gwarantuje szybką realizacje sprawy
  4. Załączyć pliki związane ze sprawą. Na dole strony będzie znajdować się odpowiednie pole. W przypadku nie załączenia plików wystarczy można je dołączyć w późniejszym terminie w trakcie trwania sprawy.
  5. Jednokrotne przyciśnięcie wyślij ładuje załączone pliki na serwer, kolejne przyciśnięcie, wysyła formularz. Jeśli nie załączono żadnych plików, po pierwszym przyciśnięciu formularz zostanie wysłany.
  6. Jeśli wszystkie wymagane pola zostały wypełnione i formularz został poprawnie przekazany, pojawi się stosowna informacja. W przypadku nie wypełnienia wszystkich wymaganych pól wyświetli się komunikat. W takiej sytuacji należy wypełnić wymagane pola albo formularz nie zostanie zaakceptowany.
    Uwaga. Po wysłaniu formularza nie pojawi się on od razu w Sprawdź postęp likwidacji. Po akceptacji administratora otrzymają Państwo informację na adres e-mail i sprawa stanie się widoczna

 

Podgląd i interakcja w zgłoszonych sprawach:

    1. Zalogować się (nie trzeba jeśli już się jest zalogowanym).
    2. Wejść w Sprawdź postęp likwidacji. Wyświetlą się wszystkie sprawy, które zostały zaakceptowane przez administratora lub nie zostały zapisane w archiwum po ich zakończeniu.
    3. Sprawy można sortować po następujących danych:
      • ID procedury- numer nadany automatycznie,
      • Typ- rodzaj zgłoszenia (OC, Mienie),
      • Osoba odpowiedzialna- osoba do której jest przypisana sprawa,
      • Status- aktualny postęp sprawy,
      • Ostatnia zmiana- data ostatniej zmiany wprowadzonej w sprawie
    4. Aby szczegółowo zapoznać się ze sprawą należy przycisnąć na linijkę, w której jest wyświetlona
    5. Po przyciśnięciu wyświetlone zostają szczegółowe informacje na temat sprawy i pliki załączone podczas jej tworzenia.
    6. Na dole znajduje się pole Wiadomość gdzie wyświetlona jest historia korespondencji pomiędzy klientem a osobą odpowiedzialną. Jeszcze niżej znajduje się pole do wpisywania wiadomości z możliwością załączania plików.

     

    Inne:

    • W sprawach związanych z likwidacją szkód prosimy o kontaktowanie się poprzez nasz system dedykowany do tych spraw
    • Jeśli zapomną państwo hasło jest możliwość odzyskania go pod tym adresem kbtriada.pl/lostpassword.
    • W przypadku pojawiających się błędów lub problemów nie wynikających z nie przeczytania powyższych instrukcji, proszę pisać pod adres admin@kbtriada.pl pisząc w treści naturę problemu i preferencyjnie nr kontaktowy.
      Na e-maile nie zawierające jakiejkolwiek informacji o błędzie lub problemie nie odpowiadamy